Інтерактивне навчання.
Інтерактивне навчання - це спеціальна форма організації діяльності, яка має конкретну, передбачувану мету створити комфортні умови навчання, за яких учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність.Сутність інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної активної взаємодії всіх учнів, де і учень і вчитель є рівноправними.
Інтерактивні технології - це організація засвоєння знань і формування певних вмінь та навичок через сукупність особливим способом організованих навчально-пізнавальних дій, що полягають в акивній взаємодії учнів між собою та побудові міжособистісного спілкування з метою досягнення запланованого результату.
Інтерактивні технології
- Технологія кооперативного навчання.
- Технологія колективно-групового навчання.
- Технології опрацювання дискусійних знань.
- Технології ситуативного навчання.
Інтерактивна модель навчання
- Учитель має змогу розкритись як організатор, консультант.
- Партнерство між учителем і учнями та в учнівському колективі.
- Розширються пізнавальні можливості учня.
- Можливість проконтролювати рівень засвоєння знань учнів.
- Високий рівень засвоєння знань.
- Учень і вчитель рівноправні суб'єкти навчання.
Критичне мислення
Критичне мислення - це вміння активно, творчо сприймати, оптимально застосовувати потрібний вид розумової діяльності, різносторонньо аналізувати її, мати особисту незалежну думку та вміти коректно її відстоювати, застосовувати здобуті знання на практиці.«Навички XXI століття»
- креативність;- критичне мислення та здатність розв'язувати проблеми;
- комунікативні навички;
- ІКТ-обізнаність, використання інформації та медіа;
- здатність самонавчатися та адаптуватися до умов навчання в інших культурах та суспільствах;
- інноваційність.
Характеристики.
- чесні самі із собою і з іншими;- ставлять запитання;
- засновують судження на доказах;
- шукають зв'язок між предметами;
- інтелектуально незалежні;
- ними не можна маніпулювати. Критично мисляча людина вміє:
- визначати проблему;
- перевіряти отриману інформацію;
- визначати наявність підтексту в інформації;
- враховувати альтернативні точки зору;
- синтезувати отримані знання;
- робити висновки та приймати оптимальні рішення.
Ознаки учня, який мислить критично:
1. Вміє сприймати думки інших критично.2. Компетентний.
3. Небайдужий у сприйнятті подій.
4. Самокритичний.
5. Допитливий.
6. Здатний до діалогу і дискусії.
Немає коментарів:
Дописати коментар