Словничок

Інтерактивне навчання.

Інтерактивне навчання - це спеціальна форма організації діяльності, яка має конкретну, передбачувану мету створити комфортні умови навчання, за яких учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність.

Сутність інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної активної взаємодії всіх учнів, де і учень і вчитель є рівноправними.

Інтерактивні технології - це організація засвоєння знань і формування певних вмінь та навичок через сукупність особливим способом організованих навчально-пізнавальних дій, що полягають в акивній взаємодії учнів між собою та побудові міжособистісного спілкування з метою досягнення запланованого результату.

Інтерактивні технології

  • Технологія кооперативного навчання.
  • Технологія колективно-групового навчання.
  • Технології опрацювання дискусійних знань.
  • Технології ситуативного навчання.

Інтерактивна модель навчання

  • Учитель має змогу розкритись як організатор, консультант.
  • Партнерство між учителем і учнями та в учнівському колективі.
  • Розширються пізнавальні можливості учня.
  • Можливість проконтролювати рівень засвоєння знань учнів.
  • Високий рівень засвоєння знань.
  • Учень і вчитель рівноправні суб'єкти навчання.
Інтерактивне навчання - не самоціль, а лише засіб, за допомогою якого у класі створюється атмосфера творчої взаємодії, співробітництва, порозуміння і доброзичливості.

Критичне мислення

Критичне мислення - це вміння активно, творчо сприймати, оптимально застосовувати потрібний вид розумової діяльності, різносторонньо аналізувати її, мати особисту незалежну думку та вміти коректно її відстоювати, застосовувати здобуті знання на практиці.

«Навички XXI століття»

- креативність;
- критичне мислення та здатність розв'язувати проблеми;
- комунікативні навички;
- ІКТ-обізнаність, використання інформації та медіа;
- здатність самонавчатися та адаптуватися до умов навчання в інших культурах та суспільствах;
- інноваційність.

Характеристики.

- чесні самі із собою і з іншими;
- ставлять запитання;
- засновують судження на доказах;
- шукають зв'язок між предметами;
- інтелектуально незалежні;
- ними не можна маніпулювати. Критично мисляча людина вміє:
- визначати проблему;
- перевіряти отриману інформацію;
- визначати наявність підтексту в інформації;
- враховувати альтернативні точки зору;
- синтезувати отримані знання;
- робити висновки та приймати 
оптимальні рішення.

Ознаки учня, який мислить критично:

1. Вміє сприймати думки інших критично.
2. Компетентний.
3. Небайдужий у сприйнятті подій.
4. Самокритичний.
5. Допитливий.
6. Здатний до діалогу і дискусії.

Немає коментарів:

Дописати коментар