ТЕХНОЛОГІЯ ПАРТНЕРСТВА (презентація)
Учні краще навчаються у людей, які їм подобаються, у середовищі, в якому вони відчувають себе комфортно та захищено.
ПОРАДИ ВЧИТЕЛЮ
1. План для вчителя - те ж саме, що партитура для диригента, сценарій для режисера.
2. Найкращим є той експромт, який завчасно добре підготовлений.
3. У ринкових умовах, коли учень оплачує кожну хвилину свого навчання, він не дозволить учителю "блукати думкою".
4. Суть культури педагогічної праці полягає у тому, щоб науково передбачати розвиток подій, і чим більше тонкого, вдумливого передбачення, тим менше несподіваних нещасть.
5. У самій своїй основі педагогічна праця - справжня творча праця - стоїть близько до наукового дослідження. Ця близькість, спорідненість полягає передусім в аналізі фактів і необхідності передбачення. А без уміння передбачати педагогічна праця перетворюється для вчителя в муку.
6. Без передбачення й наукового розрахунку педагогіка схожа на знахарство, а вчитель, який не хоче або не вміє розраховувати, - на неграмотну няньку."
/Сухомлинський В.О., Розмова з молодим директором, с. 474/
Учні краще навчаються у людей, які їм подобаються, у середовищі, в якому вони відчувають себе комфортно та захищено.
ПОРАДИ ВЧИТЕЛЮ
1. План для вчителя - те ж саме, що партитура для диригента, сценарій для режисера.
2. Найкращим є той експромт, який завчасно добре підготовлений.
3. У ринкових умовах, коли учень оплачує кожну хвилину свого навчання, він не дозволить учителю "блукати думкою".
4. Суть культури педагогічної праці полягає у тому, щоб науково передбачати розвиток подій, і чим більше тонкого, вдумливого передбачення, тим менше несподіваних нещасть.
5. У самій своїй основі педагогічна праця - справжня творча праця - стоїть близько до наукового дослідження. Ця близькість, спорідненість полягає передусім в аналізі фактів і необхідності передбачення. А без уміння передбачати педагогічна праця перетворюється для вчителя в муку.
6. Без передбачення й наукового розрахунку педагогіка схожа на знахарство, а вчитель, який не хоче або не вміє розраховувати, - на неграмотну няньку."
/Сухомлинський В.О., Розмова з молодим директором, с. 474/
Немає коментарів:
Дописати коментар